Wednesday 4 May 2011

perkara yang lelaki dapat lakukan tetapi tidak wanita

anda mesti bosan mendengar wanita di luar sana yang mengatakan mereka blh melakukan ape saje spt lelaki. tapi tahukah anda ade beberape perkara yang tidak dapat dilakukan wanita??


  • mendedahkan dada



perempuan boleh topless di pantai (untuk yg berani je), tetapi lelaki boleh melakukannya bila-bila masa dan di mana-mana kita berharap. Berjalan di jalan, memotong rumput dan main bola - wanita boleh cuba, tapi itu mungkin menyakitkan. Masih ragu?

  • tahan mabuk

Lelaki menghasilkan lebih daripada alkohol dehidrogenase enzim pelindung, yang memecah alkohol. ini bererti bahawa apabila wanita sedang berdengung, lelaki masih boleh 2 gelas wiski dan terus memperdebatkan betul atau tidak osama telah dibunuh.

  • menyuburkan telur

Ya, lelaki mempunyai berjuta2 perenang untuk menyuburkan telur wanita. kajian saintifik awal yang menunjukkan bahawa perempuan boleh membuat sperma dari sumsum tulang mereka sendiri. Dan tentu saja, kajian ini juga dilakukan untuk bayi keluar dari rahim. Adakah kajian ini dipimpin oleh para lesbian? 

  • kencing berdiri

Hanya melangkah di balik sebuah tempat sampah. Pada perjalanan berkhemah? kencing dan bersandar pohon untuk menenangkan aliran anda. Sementara wanita mesti unzip, tarik turun dan berjongkok sebelum mereka boleh pergi, proses lelaki cukup sederhana: Cari beberapa cover, unzip dan pergi. Dan jika lelaki ingin menulis nama di atas salji, lelaki dapat melihat apa yang dilakukan.


  • penuaan

Maaf wanita, semua krim anda, pelembab dan ubat pemuda-dalam-botol-tidak ada pada lelaki. hormon lelaki memberinya kulit yang tebal, yang bererti lelaki akan mendapat lebih sedikit keriput dan kulit tetap muda lagi. 

No comments:

Post a Comment