Thursday, 8 September 2011

Kegilaan Batmanning


ia dipanggil Batmanning (gantungan kelawar). Dan ia mungkin menggantikan Planking  (berbaring secara meniarap), tetapi nampaknya keseronokannya mengatasi aksi bahaya itu.



batmanning bermakna individu itu bergantung secara terbalik dan hanya bertahan sebelah kaki di pintu, besi, pagar, belebas tingkap atau apa saja. Mudah?





Dalam satu video, beberapa remaja perempuan mengangkat teman mereka dan membiarkan gadis itu tergantung di pintu almari pakaian. Mereka menonton aksi teman mereka sambil berjenaka dan kemudian...BOOM! Gadis itu jatuh dan kepalanya terhentak.




Terdapat satu video menunjukkan seorang pelaku Batmanning memakai topi keledar ketika bergayut pada pintu dengan kaki di atas dan kepala dibawah, olah-olah tahu dia akan jatuh. Di satu tahap helmetnya terjatuh dan dia meminta rakannya memakaikan kembali kerana dia sibuk melakukan Batmanning. Beberapa saat kemudian dia jatuh. Mujur dia memakai topi keledar. .








gile betul tp mcm nk try buat jugak..gantung kat ampai ok x?

4 comments:

  1. pasni saya nak cuba buat kat pintu bilik lah..hahaha :PPP

    ReplyDelete
  2. xpaham betOi la ngan dOrang nie...hahahaha...macam2 Owang puteh neh


    http://khayalan27.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. pelik tp benar.. ade je org buat kje plik2 macam ni kan?

    ReplyDelete
  4. blh nak buat nana tp siap2 pakai helmet pastu alas ngn tilam sekali bwhnye..hehe..yg pelik tu la yg menarik kn?

    ReplyDelete